zondag 30 juni 2013

Dingen moeten het dóen....

De titel van deze blog is een 'statement'. Dingen moeten het doen. Dit is in algemene zin een waarheid als een koe. Dingen zijn gemaakt om het te doen, dingen die het niet doen zijn namelijk waardeloos en gaan voorbij aan het doel waarvoor zij gemaakt zijn, namelijk werken, danwel het DOEN.

Ik merk dat wij de laatste tijd veel dingen hebben die het niet doen, en dat betekend dus dat wij de laatste tijd veel geld weggooien aan dergelijke dingen. Vaak zijn het ook nog dingen waarvan het zeer belangrijk is dat zij het doen, omdat wij deze dingen hard nodig hebben in het dagelijks bestaan.

Dingen van wezenlijk belang voor het dagelijks bestaan moeten het dus helemaal doen. Doen deze dingen het niet, dan levert dat een extra frustratie op.

Hierbij dus een oproep aan alle dingen. DOE HET ALSJEBLIEFT, zeker zo vlak voor de vakantie, want als dingen het vlak voor de vakantie niet doen, dan word ik altijd extra verdrietig.

Dank aan alle dingen voor de aandacht.



3 opmerkingen:

  1. He Bob, waar waren deze figuurtjes ook alweer van?! Ik zie ze in allerlei soorten en maten voor me.....

    X, juud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve bob, het mag niet maar ik kan niet stoppen met lachen,

    hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen